0561 – 43 14 42

Klachtenprocedure

Wat te doen bij een klacht?

Klachtenafhandeling

Mocht u ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over de door ons geleverde artikelen of het door ons verstrekte advies, neem dan direct contact met ons op.

Wij zullen binnen 5 werkdagen reageren op uw klacht.

Wij doen ons uiterste best om samen met u het probleem op te lossen. Wij leven de garantiebepalingen van de fabrikant na.
Als de kwaliteit van het artikel niet voldoende is door aantoonbare materiaalfouten, die optreden binnen de door de fabrikant gestelde garantietermijn, dan ruilen wij het artikel om voor een nieuw exemplaar.

In alle andere gevallen leggen wij het product voor ter beoordeling aan onze leverancier.
Als de leverancier ons uitsluitsel geeft, nemen wij contact met u op.

Wij leggen uw klacht vast op een klachtenformulier (3.7.3A).
Mocht u het met de uitspraak van de leverancier niet eens zijn dan kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan de klachtencommissie:

“Klachtenportaal Zorg”
Westerstraat 117
1601 AD Enkhuizen